حجت‌الاسلام نادر حقیقی به‌عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه برادران منصوب شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 6 دی 1397
بازدید : 353
نویسنده : فــردیـن احـمدی
با حضور حجت‌الاسلام غفوری:
طی مراسمی و با حضور حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان هرمزگان معرفی شد.
 
به گزارش عصر بشاگرد به نقل از فارس از بندرعباس، شامگاه چهارشنبه در حسینه امام خامنه‌ای دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، و در حضور قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، امام جمعه بندرعباس و جمعی از علماء و روحانیون سراسر استان، مدیر جدید حوزه‌های علمیه استان معرفی شد.

‎در این آئین، آیت‌الله نعیم آبادی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: وی، عالمی وارسته و مرجعی عالیقدر دارای رساله و از اساتید بزرگ حوزه بودند.

‎امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به انتخاب مدیر جدید حوزه‌های علمیه برادران استان هرمزگان گفت: تلاش داشتیم از شخصیت برجسته و انقلابی حجت‌الاسلام متین در این پست استفاده شود که بنا به دلایل قانونی، این امر محقق نشد.

‎وی افزود: مدرسه علمیه دیگری را در بندرعباس راه‌اندازی کردیم که حجت‌الاسلام متین سرپرستی آن مدرسه را عهده‌دار خواهد بود.

‎نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر حمایت همه جانبه طلاب و روحانیون از مدیر حوزه، اظهار داشت: مدیر شایسته و مناسبی برای حوزه انتخاب شده است و انتظار می‌رود به حجت‌الاسلام حقیقی در امور محول کمک شود.

‎وی افزود: نباید تفاوت سلیقه و دیدگاه، بنای غرض و هدف در مدرسه علمیه شود، مدیر جدید در انتخاب معاونان و افراد، آزاد است و بنا به تشخیص، از ظرفیت افراد بهره خواهد برد.

‎آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین از زحمات شش ساله حجت‌الاسلام مختاری مدیر سابق حوزه علمیه قدردانی کرد و گفت: وی در مدت شش ساله مدیریت خود، زمینه رشد و پیشرفت حوزه علمیه را در استان فراهم کرد.

‎قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این آئین اظهار داشت: حسب نظر دفتر مقام معظم رهبری و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، بحث شناسایی نیروهای توانمند و با بصیرت را در تمامی استان‌ها دنبال می‌کنیم.

‎وی افرود: بر همین مبنا در استان هرمزگان نیز این نیروهای توانمند شناسایی و در گام نخست از حجت‌الاسلام حقیقی برای پست مدیریت حوزه‌های علمیه استفاده شد و از دیگر فضلا و علما نیز در موقعیت‌های مناسب بهره خواهیم برد.

‎حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری گفت: در مرکز مدیریت، بر استفاده حداکثری از نیروهای درون استانی تاکید داریم و با همین رویکرد از افراد در پست‌هایی نظیر امامت جمعه و مدیریت حوزه علمیه استفاده می‌شود.

‎وی ادامه داد: انتظار می‌رود در مجموعه استان هرمزگان از مدیریت جدید حمایت شود و ضمن استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط مدیریت سابق، برای خلق یک الگو و نمونه کشوری برای مدیریت حوزه‌های علمیه تلاش شود.

‎حجت‌الاسلام غفوری، قانون منع به‌کارگیری افراد بازنشسته را عامل عدم انتصاب حجت‌الاسلام متین در این پست عنوان کرد و گفت: پس از اینکه نتوانستیم از این شخصیت انقلابی در مدیریت حوزه علمیه استفاده کنیم، با نظر شورای استان و شورای عالی حجت‌الاسلام حقیقی برای این پست در نظر گرفته شد.

‎وی افزود: حکم سرپرستی حجت‌الاسلام حقیقی صادر شده است و پس از اینکه حکم مدیریت وی نیز توسط شورای عالی ابلاغ شود به عنوان مدیر در این مجموعه فعالیت خواهند داشت.

‎قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور همچنین از زحمات مدیریت سابق حوزه‌های علمیه استان هرمزگان تشکر کرد و گفت: حجت‌الاسلام مختاری مدیری پرتلاش بود که علیرغم امامت جمعه شهرستان حاجی‌آباد، با فکری نو و همتی مضاعف در راه توسعه و پیشرفت حوزه علمیه استان هرمزگان وقت صرف کرد.

‎حجت‌الاسلام متین نیز در این مراسم بر لزوم وحدت و دوری از اختلاف در حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: ریشه کلمات قوم گرایانه به زمان اوایل انقلاب و چریک‌های فدایی خلق بر می‌گردد و نباید با به کردن بردن چنین کلماتی به روح وحدت و اتحاد خدشه‌ای وارد شود.

‎وی ادامه داد: مردم به واسطه وحدت و اتحاد به انقلاب پیوستند و در شرایط کنونی اختلاف و تشتت آرا زیبنده نیست.

‎این شخصیت برجسته و انقلابی هرمزگان گفت: امام مسئله قومی‌گرایی را نهی کرده و نباید به گونه‌ای عمل کنیم که گویی در زمین دشمن بازی می‌کنیم.

‎وی افزود: باید با حفظ وحدت و به دور از اختلافات برادرانه در کنار هم باشیم و به مدیریت جدید حوزه که شخصیتی بصیر و با تقوا هستند کمک کنیم که در این راه موفق باشند.

‎گفتنی است، در این آئین از زحمات شش ساله حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری تقدیر و با حکم مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشورحجت‌الاسلام نادر حقیقی به‌عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه برادران منصوب شد.

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: حوزه علیمه برادارن , هرمزگان , حجت‌الاسلام نادر حقیقی , حوزه علمیه استان هرمزگان , بشاگرد , انتصاب ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 1608
بازدید کل : 125054
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com